Avon Advance Techniques Review


Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε ελπιζω να περνατε καλα.Αλλο ενα αγαπημενο θεμα για μενα σημερα που αφορα τα μαλλακια μας.
Εμεις οι γυναικες εκτος απο το μακιγιαζ και την περιποιηση προσωπου,εχουμε να φροντιζουμε και τα μαλλακια μας.Οτι και να λεμε τα περιποιημενα μαλλια ειναι το Α και το Ω για καθε γυναικα.Το περιβαλλον,η διατροφη,τα προιοντα σταιλινγκ ακομα και το αγχος ειναι παραγοντες που ευθυνονται για την κακη υγεια των μαλλιων μας.Οι περισσοτερες που βαζω και τον εαυτο μου μεσα δεν πηγαινουμε να κανουμε το ποιο απλο,εστω μια φορα τον μηνα να παμε στο κομμωτηριο να κοψουμε λιγο τις ακρες για να αποφυγουμε την ενοχλητικη ψαλιδα.
Ευτυχως τα τελευταια χρονια εταιριες προνοησαν και εβγαλαν σουπερ προιοντα για εμας της αναβλητικες για να φροντιζουμε την καλη υγεια των μαλλιων μας.
Αυτο δεν σημαινει να τα παρατησουμε φυσικα τα μαλλια μας στο ελεος του θεου.Να τα καταστρεφουμε με την θερμοτητα απο τα προιοντα σταιλινγκ,να μην τα κοβουμε λεγοντας ενταξει θα τα ψεκασω με τα ειδικα προιοντα και θα ειμαι οκ.Μεγαλο λαθος,τα φροντιζουμε για να λειτουργησουν και τα προιοντα αλλιως τσαμπα κοπος και χρηματα.
Σε αυτο το ποστ θα σας γραψω για την σειρα περιποιησης μαλλιων απο την σειρα της Avon Αdvance Techniques.Ειναι μια σουπερ σειρα περιποιησης,επαγγελματικης χρησης και οχι μονο.Υπαρχει μια τεραστια ποικιλια απο σαμπουαν,κιντισιονερ,μασκες,λαδια μαλλιων,προιοντα σταιλινγκ κτλ.
Ειχα δοκιμασει παλιοτερα ενα Spray για την προστασια των μαλλιων απο την θερμοτητα την ωρα του σταιλινγκ και ημουν πολυ ευχαριστημενη.
Σε αυτο το ποστ θα σας μιλησω για 3 συγκεκριμενα προιοντα που δοκιμασα για πρωτη φορα.Ας αρχισουμε λοιπον.

Αdvance Techniques Supreme Oils


To συγκεκριμενο ειναι ενα διφασικο προιον.Η συνθεση του που περιεχει πολυτιμα ελαια βοηθουν στην ενυδατωση,την θρεψη και την ενδυναμωση των μαλλιων.Η χρηση του ειναι απλη,εγω συγκεκριμενα το εφαρμοζω μετα το λουσιμο,αφηνω τα μαλλια μου να στεγνωσουν φυσικα και μετα χρησιμοποιω τα προιοντα σταιλινγκ.Το συγκεκριμενο εχει παρει το βραβειο της αντιστοιχης κατηγοριας ως καλυτερο διφασικο προιον μαλλιων απο τους συντακτες της Avon.

Αdvance Techiques Instant Repair


Ειναι κι αυτο ενα βραβευμενο προιον στην κατηγορια του απο τους συντακτες της Avon.Ειναι ενα Spray που στα συστατικα του μεσα περιεχει κυριως κερατινη.Ειναι γνωστη η δραση της.Προστατευει την τριχα την δυναμωνει και φροντιζει για την καλη της υγεια.Οπως και το παραπανω το χρησιμοποιω και αυτο μετα το λουσιμο.

Advance Techniques Daiily Shine


Για τελευταιο σας εχω ενα Serum σε μορφη λαδιου.Υποσχεται την αποκατασταση την κατεστραμενων ακρων,την λειανση των μαλλιων και την ενισχυση της λαμψης των μαλλιων.Εγω συγκεκριμενα το χρησιμοποιω και σε νωπα και σε στεγνα μαλλια.

Αυτα ειναι τα καλουδια που ψωνισα για την περιποιηση των μαλλιων μου.Η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι ειδα οτι λειτουργουν με τις πρωτες χρησεις.Ειναι επαγγελματικα προιοντα οτι πρεπει για την προστασια των μαλλιων μας.Και το κυριοτερο οι τιμες τους ειναι προσιτες.

Αμα θελετε να τα δοκιμασετε και εσεις,μπορειτε να επισκευθειτε το e-shop της Avon εδω.Να κανετε μια εγγραφη σε περιπτωση που δεν ειστε μελος και να επωφεληθειτε απο τις προσφορες και τα προνομια για τα νεα μελη.

Eγω σαν Νενα μπορω να γινω αντιπροσωπος σας αμα το θελησετε,να σας βοηθησω με την παραγγελια σας και να σας απαντησω σε οποια απορια εχετε.

Το καταστημα μου μπορειτε να το βρειτε εδω για να το επισκεφτειτε για να σας βοηθησω με την παραγγελια σας.

Aυτα απο μενα κοριτσια μου.Ελπιζω να σας αρεσαν οι επιλογες μου.Πειτε μου και εσεις την αποψη σας αμα τα εχετε ,δοκιμασει και εσεις αυτα τα προιοντα.Η να μου προτεινεται τα δικα σας αγαπημενα προιοντα φροντιδας μαλλιων.Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε να περνατε ομορφα και να χαμογελατε.

Φιλακια
ΧοΧο

Αμα σας αρεσε το ποστ και θελετε να βλεπετε πρωτοι καθε καινουριο που ανεβαζω.Μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog  μου η και στα Social Media.









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις