Αγαπημενα Ιανουαριου 2018


Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε;
Σε αυτο το ποστ εστω λιγο καθυστερημενα,ενταξει μια εβδομαδουλα διαφορα αλλα και παλι,θα σας μιλησω για τα αγαπημενα μου καλουδια του μηνα που περασε.
Η αληθεια ειναι οτι δοκιμασα πολλα προιοντα το μηνα που περασε,αλλα δεν μπορω να σας τα δειξω ολα,γιατι καποια δεν με ενθουσιασαν πολυ.Ειπαμε μιλαμε για αγαπημενα,για no so good προιοντα θα σας μιλησω σε καποιο αλλο post.

Dr.Konorkas Comditioner


Θα ξεκινησω με ενα conditioner της Dr Konorkas.Ειναι ενα φυτικο conditioner που υποσχεται ενδυναμωση των μαλλιων μας.Η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι ειναι ενα πολυ καλο προιον.Εκτος απο το οτι εχω απαλλαγει απο τους ενοχλητικους κομπους στα μαλλια μετα το μπανιο στο χτενισμα εννοω,δινει και στα μαλλια μου απιστευτο ογκο.Ενας ακομα λογος που δικαιωνομαι στην επιλογη μου τον τελευταιο καιρο να επιλεγω και να  χρησιμοποιω φυτικα προιοντα.

Eπομενη κατηγορια ειναι φυσικα η αγαπημενη περιποιηση προσωπου.


Youth Lab Thirst Relief Mask
Η συγκεκριμενη μασκα υποσχεται ενυδατωση του προσωπου.Εχει μια ελαφρια υφη την αφηνει 10-15 λεπτα και μετα την αφαιρεις.Εμενα προσωπικα μου αρεσε πολυ.Ειναι ελαφρια μασκα,δεν μου αφηνει ερεθισμους και το δερμα μου με την  χρηση πραγματι ειναι ενυδατωμενο και απαλο.

Ren Cleansing Lotion
Για να ειμαι ηλικρινης δεν προτιμουσα τα γαλακτωματα για το ντεμακιγιαζ του προσωπου μου.Προτιμουσα τα γνωστα νερακια,μαντηλακια κτλ.Μεχρι που δοκιμασα το συγκεκριμενο.Εχει μια αναλαφρη υφη,στεγνωνει αμεσως και το κυριοτερο αφαιρει και το παραμικρο ιχνος μακιγιαζ.Αυτο που μου αρεσε παρα πολυ ειναι  και οτι αφηνει το δερμα μου απιστευτα απαλο.Ειναι ενα φανταστικο γαλακτωμα που το εχω λατρεψει.

Dirty Works 8in1 Serum
Το συγκεκριμενο Brand το εχω δοκιμασει πρωτη φορα.Ειναι μια ολοκληρωμενη σειρα περιποιησης-μακιγιαζ που μπορειτε να το βρειτε στο e-shop της Yologift εδω.
Το συγκεκριμενο serum υποσχεται βελτιωση της ελαστικοτητας της επιδερμιδας,φωτεινοτητα,ενυδατωση,ομοιομορφια,γεμισμα λεπτων γραμμων,εξαλειψει ριτιδων,ενεργοποιηση του κολλαγονου της επιδερμιδας,απαλοτητα.Η γνωμη μου γι αυτο το προιον ειναι καλη.Το χρησιμοποιω σαν βαση πριν την ενυδατικη,αποροφαται γρηγορα,δεν χρειαζετε μεγαλη ποσοτητα σε καθε χρηση,λιγη ποσοτητα αρκει.Και αφηνει το δερμα μου σουπερ.

Born to Bio Castor oil
Ειναι γνωστο για τα οφελη του καστορελαιου στην επιδερμιδα,στα μαλλια,στο σωμα.Ειναι ενα πολυ αγαπημενο μου προιον.Εγω προσωπικα το χρησιμοποιω στις βλεφαριδες μου.Καθε βραδυ το απλωνω και πραγματι βοηθαει πολυ στην ενδυναμωση και στο ογκο των βλεφαριδων μου.

Μετα την περιποιηση του προσωπου,δεν θα λειψουν φυσικα και τα αγαπημενα καλουδια για το μακιγιαζ του μηνα που περασε.


Μaster Blush Pallete Maybelline
Με την συγκεκριμενη παλετα επαθα εναν ερωτα με την πρωτη ματια.Απιστευτες αποχρωσεις στα ρουζ που η αληθεια ειναι τις προτιμω ειναι οι αγαπημενες μου.Τρομερη αποδοση το χρωμα και με το λιγο shimmering που εχουν μεσα δινουν μια εξτρα λαμψη στα ζυγωματικα.Στην συσκευασια μαζι με τα ρουζακια περιλαμβανεται και ενα Highligher σε μια σαμπανιζε αποχρωση για αγαπημενες γυαλαδες φυσικα.Φανταστικη και πολυαγαπημενη παλετα.

Dirty Works Consiler
Eκτος απο το Serum που σας μιλησα ποιο πανω,πηρα και αυτο το consiler.Υποσχεται καλυψη των μαυρων κυκλων και αυτος φυσικα ηταν ο λογος που ειπα να το δοκιμασω.Το ωραιο με την συσκευασια του ειναι οτι ανοιγει στην μεση και απο την μια μερια εχει το ανοιχτο χρωμα και απο την αλλη μια σκουρα αποχρωση για να μπορεσουμε να κανουμε μιξη, για ενα ποιο ταιριαστο αποτελεσμα κατω απο τα ματια.Η προσωπικη μου γνωμη ειναι ενα αρκετα καλυπτικο προιον και μου αρεσει πολυ.

Τhe Balm Frat Boy
Eιναι ενα φανταστικο ρουζ.Φημιζεται η συγκεκριμενη εταιρια για τα φανταστικα της προιοντα.Ειναι σε μια πορτοκαλι αποχρωση,απλωνεται ευκολα,δεν χρειαζεται να το περασεις πολλες φορες και εχει μια απιστευτη αποδοση.Μπορει να μην ειναι απο τα ποιο οικονομικα προιοντα.Μπορειτε να το βρειτε ομως σε πολυ καλη τιμη λογω τον προσφορων που γινεται αυτην την εποχη.

Golden rose Liquit Matte Lipstick no 05-Matte Lipstick Crayon no 11
Τελευταιο αφηνω το καλυτερο.Οσες με παρακολουθειτε εχετε καταλαβει την μικρη εως τεραστια τρελα που εχω για τα κραγιον.Παντα οποτε βγαινω εξω μπορει να λεω για εναν καφε θα παω,παντα ομως θα γυρισω σπιτι με ενα καινουριο κραγιον.Η συγκεκριμενη εταιρια ειναι απο τις αγαπημενες μου.Ειναι η μοναδικη για μενα που παρολο που εχει πολυ καλες τιμες εως χαμηλες,η ποιοτητα ειναι σουπερ.Τα συγκεκριμενα κραγιον ειναι matt και εχουν τρομερη διαρκεια.Τα συνηστω ανεπιφυλακτα.

Αυτα ειναι τα αγαπημενα του μηνα που περασε.Ελπιζω να σας αρεσαν οι επιλογες μου.
Πειτε μου και εσεις την γνωμη σας αμα εχεται δοκιμασει καποια απο αυτα.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.Να περνατε ομορφα και να χαμογελατε παντα.
Φιλακια
Xo Xo


Αμα σας αρεσε αυτο το ποστ και θελετε να βλεπεται πρωτοι καθε νεο ποστ που ανεβαζω.Μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog η και στα Social Media.







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις