Poppyapparel.com


Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε;
Στο σημερινο μου ποστ θα ηθελα να σας μιλησω για την εταιρια Poppyapparel.Eχει πολυ ομορφα ρουχα για καθε γουστο.Ρουχα για casual η και ποιο grande εμφανισεις,για το γυμναστηριο,εσωρουχα,αξεσουαρ κτλ.Αυτην την εποχη εχει και πολλες προσφορες σε ολα τα ρουχα.Αξιζει να ριξετε μια ματια.
Η εδρα της συγκεκριμενης εταιριας ειναι στην Αμερικη.Μην σας πτοει ομως αυτο,τα μεταφορικα ειναι δωρεαν αυτο τα λεει ολα.
Παρακατω σας δειχνω μερικα κομματια που ξεχωρισα απο το σαιτ.















Υπαρχει και μια ξεχωριστη προσφορα απο μενα.
Χρησιμοποιωντας τον κωδικο Nenou10 στο τελος καθε παραγγελιας σας,εχετε εκπτωση 10%.
Περισσοτερα μπορειτε να δειτε με μια επισκεψη στο e-shop της εταιριας εδω


Αυτα απο μενα κοριτσια μου.Γραψτε μου και εσεις στα σχολια τις εντυπωσεις σας απο το συγκεκριμενο σαιτ η απο καποιο αλλο αγαπημενο σας σαιτ.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.Να περνατε ομορφα

Φιλια
Xo Xo


Αμα θελετε να βλεπετε πρωτοι τα ποστ μου,μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog μου η και στα Social Media.

Σχόλια

  1. Πολύ όμορφο post!Θα το έχω στα υπόψιν μου μιας και ψωνίζω συχνά από ξένα site!Το χρυσό φόρεμα εκπληκτικό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι Τέλει ο. Εχει πολύ ωραία ρούχα και αξεσουάρ, αξίζει να ρίξεις μια ματια😉Σε ευχαριστώ για το θετικό feedback😊

      Διαγραφή
  2. Σ'ευχαριστούμε πολύ κορίτσι μου,που μας μαθαίνεις τόσο όμορφα σαιτ,όπως και για τον κωδικό,μόλις γεννήσω θα το ψωνίσω σίγουρα!!Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε με το καλο και με ένα πονο😊Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι να εισαι καλα😊

      Διαγραφή
  3. Τέλειες επιλογές!! Και πολύ ενδιαφέρον ποστ. Θα μου άρεσε να δω ξανά κάτι αντίστοιχο! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το θετικό σου σχολιο κορίτσι😊Έρχονται κι άλλα παρόμοια ποστ😉

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις