Beautify me!Glowbox January-February


Γεια σας κοριτσια μου,τι μου κανετε;
Ωραιο θεματακι σας εχω σημερα,που αφορα αγαπημενο θεμα που ειναι φυσικα η περιποιηση.Eτσι μετα απο το καθιερωμενο newsletter που πηρα απο το Glowbox,πηρα την αποφαση να παραγγειλω το διμηνιαιο συνδρομητικο κουτακι, που απο το e-mail μας προιδεαζει οτι αφορa την περιποιηση.
Ηρθε το κουτακι στο σπιτι μου και μολις το ανοιξα ειδα με μεγαλη μου χαρα οτι ολα τα προιοντα ειναι σε Full size μεγεθος.Ειναι 5 σε αριθμο,τα καλουδια ειναι ολα ενα και ενα και ηρθε η ωρα να σας τα δειξω αναλυτικα.


Υouth Lab firmness Body Cream


Ειναι μια πλουσια ενυδατικη κρεμα σωματος που υποσχεται ενισχυση της ελαστικοτητας της επιδερμιδας,συσφιξη και ομαλοποιηση της επιδερμιδας.Εχει ενα ουδετερο αρωμα και υποσχεται και βελτιωση της χαλαρωσης.

Real Technique Multitask Mini Brush


Ειναι ενα χαριτωμενο πινελο σε μικρο μεγεθος,ειναι πολυχρηστικο πινελο που μπορουμε να το χρησιμοποιησουμε για την εφαρμογη της πουδρας,του ρουζ και του Bronzer.

Aqua Mineral Spa Mud Soap


Ειναι ενα φυσικο σαπουνι που ενα απο τα συστατικα του ειναι λασπη απο την Νεκρα Θαλασσα.Υποσχεται απαλο καθαρισμο της επιδερμιδας,απομακρυνση των ρυπων,αποφραξη των πορων για ενα δερμα λειο και υγιες.

Εssie Nail Polishin Chincilly


Το κουτακι περιεχει και ενα απο τα πασιγνωστα βερνικια της Essie σε μια γκρι αποχρωση.Η υψηλη τους ποιοτητα τα κανει να απλωνονται ευκολα στα νυχια και να τα κανει να δειχνουν περιποιημενα.

Panthenol Extra Black Peel Off Mask


Tην συγκεκριμενη μασκα ηθελα να την δοκιμασω εδω και καιρο και μολις την ειδα πεταξα απο την χαρα μου.Υποσχεται βαθυ καθαρισμο και αποτοξινωση της επιδερμιδας,παγιδευει τους ρυπους,νεκρα κυταρα κι την λιπαροτητα.
Ανυπομονω να την δοκιμασω,φυσικα θα ακολουθησει αναλυτικο ποστ για της εντυπωσεις μου.

Αυτα ειταν τα καλουδια που ειχε το συνδρομητικο κουτακι του Glowhbox.Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενη με ολο το περιεχομενο.Κατα την γνωμη μου συμφερει πολυ και οικονομικα,σε συγκριση με την συνολικη τιμη ολων τον προιοντων,τα 26 ευρω ειναι ψιχουλα.Γι αυτο μου αρεσουν τα συδρομητικα κουτια.Οτι με ενα μικρο ποσο παιρνουμε συνολικα προιοντα που κοστιζουν πολυ ποιο ακριβα.
Το συγκεκριμενο κουτακι η και μεμονομενα τα προιοντ μπορειτε να τα βρειτε στο e-shop του Glowbox εδω.

Πειτε μου και εσεις τις εντυπωσεις σας στα σχολια για το συγκεκριμενο κουτακι και ποιο απο τα καλουδια σας αρεσε ιδιαιτερα.Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.
Να περνατε ομορφα
Φιλακια
Xo Xo


Aμα θελετε να βλεπετε πρωτοι τα ποστ μου,μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog μου η και στα Social Media.

Σχόλια

  1. Σουπερ το κουτάκι σου κορίτσι κου,ανυπομονώ να μάθω τις εντυπώσεις σου για την μαύρη μάσκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φανταστική και κάνει πολύ καλή δουλειά.Θα γραψω και ποστ κάποια στιγμη που θα γράψω αναλυτικά εντυπώσεις για αυτήν την μάσκα.Σε ευχαριστώ κορίτσι για το θετικό σχόλιο να εισαι καλα😊

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις