Αγαπημενα Δεκεμβρη 2017


Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε;
Μπηκε ο καινουριος χρονος.Kαλη Χρονια να εχουμε γεματη υγεια και ευτυχια.Το 2018 να φερει μονο υγεια,χαρες και αγαπη.
Πρωτο ποστ της καινουριας χρονιας γεματο με αρωματα,περιποιηση και ομορφια.Θα σας δειξω αγαπημενα καλουδια του τελευταιου μηνα του χρονου.


Ας αρχισουμε λοιπον μην σας κουραζω αλλο.Το πρωτο αντικειμενο που θα σας δειξω ειναι μια χαριτωμενη,πανεμορφη ισιωτικη για τα μαλλια.Ειναι σε mini μεγεθος,με ζωγραφισμενα ομορφα σχεδια σε ενα φανταστικο και αγαπημενο μωβ χρωμα,το αγαπημενο μου χρωμα να σας πω την αληθεια.Ειναι παρα πολυ βολικη για τα ταξιδια,εψαχνα πολυ καιρο να βρω κατι τετοιο και ευτυχως την βρηκα σε μια βολτα μου στα Hondos Senter και σε πολυ καλη τιμη μπορω να πω.Στην συσκευασια συμπεριλαμβανεται και μια υφασματινη θηκη για ευκολη και ασφαλη αποθηκευση.




Συνεχιζουμε με μια πανεμορφη ατζεντα που πραγματικα την λατρεψα απο την πρωτη ματια.Απο εξω ειναι ζωγραφισμενη με εθνικ σχεδια.Ειναι πανεμορφη και στο εσωτερικο της εχει ημερολογιο για καθε μηνα και χωρο για της σημειωσεις της καθε ημερας.Την βρηκα στα Public σε μια σχετικα καλη τιμη.

Eπομενα καλουδια αφορουν αγαπημενο θεμα φυσικα το μακιγιαζ.



The Balm Scuba
Η συγκεκριμενη μασκαρα με ικανοποιησε απο την πρωτη χρηση.Διαχωριζει της βλεφαριδες μου χωρις να τις κολλαει και τους δινει ογκο.Αξιζει να την δοκιμασετε την προτεινω ανεπιφυλακτα.Η συγκεκριμενη εταιρια δεν ειναι και τοσο οικονομικη,εγω προσωπικα την απεκτησα την συγκεκριμενη μασκαρα οταν παραγγειλα ενα συνδρομητικο κουτι.Παρολα αυτα αξιζει τα λεφτα της.
  • Nyx Blush HD Bitten-Deep Plum
Δεν θα κουραστω ποτε να μιλαω για την αδυναμια που εχω στην συγκεκριμενη εταιρια.Τα καλουδια της εκτος πο προσιτα στην τιμη,ειναι και τελεια σε ποιοτητα.Τα συγκεκριμενα ρουζακια εχουν τελεια αποδοση στο χρωμα.Εχουν και λιγο shimer μεσα για εξτρα λαμψη.Απλα τελεια.

  • Nyx Liquid Suede Soft spoken-Vintage
Αγαπημενα κραγιον με τελεια εφαρμογη και αποδοση.Αφηνουν ενα ματ τελειωμα και εχουν απιστευτη διαρκεια.Κυκλοφορουν σε πολλες αποχρωσεις.Αγαπω της καφε αποχρωσεις γι αυτο επελεξα αυτες τις δυο.


Επομενη κατηγορια αφορα την περιποιηση προσωπου.


  • Bioten Skin Moisture Scrub with honey and apricot
Tο συγκεκριμενο ειναι ενα ηπιο Scrub προσωπου.Δεν γδερνει το δερμα και αφηνει το προσωπο μου απιστευτα απαλο.Εχει και ενα φανταστικο αρωμα ροδακινου και ειναι και πολυ προσιτο στην τιμη.

  • Murad invisiblur Perfecting Shield
To συγκεκριμενο ειναι ενα πολυχριστικο προιον που θολωνει τις ατελειες,κρυβει τους πορους και λειαινει τις ρυτιδες.Εγω το χρησιμοποιω σαν Primer και ειναι φανταστικο.Κραταει το μακιγιαζ μου για ωρες και εχω παρατηρησει οτι στο τελος της ημερας η ενοχλητικη λιπαροτητα βγαινει λιγοτερη.Ειναι τελειο.

  • Fresh Line lip balm pomergranate
Το συγκεκριμενο το πηρα εντελως τυχαια .Ετυχε εκεινες τις ημερες λογω κρυου τα χειλια μου ηταν σε χαλια κατασταση,σκασμενα και ξηρα.Ετυχε να το παρω και μεσα σε δυο μερες ειδα θεαματικη βελτιωση στα χειλια μου.Κυκλοφορει σε πολους συνδυασμους με φανταστικα αρωματα.


  • Seamantika Mineral Hand Cream
Η συγκεκριμενη κρεμουλα με αφησε ικανοποιημενη.Εχει ενα φανταστικο αρωμα και αφηνει τα χερια μου απιστευτα ενυδατωμενα μεχρι την επομενη ημερα.


  • Laouta Deep hydrating Glowing Body Oil
Το λαδακι αυτο το χρησιμοποιω στα μαλλια μου μετα το λουσιμο η μεσα στη μερα για να τα τιθασευσω.Εχει ενα υπεροχο αρωμα και ενυδατωνει τελεια τις ακρες των μαλλιων μου.

  • Batiste Dry Sampoo Strehgt and Shine
Τελευταιο αφησα ενα πολυ αγαπημενο μου προιον.Το χρησιμοποιω εδω και καιρο και μολις μου τελειωνει τρεχω να το αντικαταστησω.Ειναι ενα φανταστικο ξηρο σαμπουαν που με εχει ξελασπωσει πολλες φορες.Δινει ογκο στα μαλλια μου και διαρκει πολλες ωρες.Κυκλοφορει για καθε διαφορετικο χρωμα μαλλιων για να βρισκουμε αμεσως αυτο που μας ταιριαζει.

Αυτα ηταν τα αγαπημενα μου καλουδια του μηνα που περασε.Μπορειτε να μου πειτε και εσεις τα δικα σας αγαπημενα η τις δικιες σας εντυπωσεις αμα εχετε χρησιμοποιησει ενα απο αυτα που σας εδειξα.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.Παλι να εχετε μια ομορφη χρονια παντα με χαμογελο.

Xo Xo 
Φιλακια

Αμα θελετε να βλεπετε πρωτοι τα ποστ μου,μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog μου η και στα Social Media.






Σχόλια

  1. Πολύ όμορφο το άρθρο σου κορίτσι μου,αχχ αυτή η nyx ...Ακόμη να δοκιμάσω τα κραγιόν της απο αυτές τις σειρές...Μ ετην πρώτη ευκαιρία πρέπει να το κάνω!Καλή χρονιά να έχουμε,φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φανταστικά αυτά τα κραγιόν,στα προτεινω ανεπιφυλακτα.Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι επίσης καλή Χρονια με υγεια😊

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις