Αγαπημενα πινελα μακιγιαζ



Γεια σας κορίτσια μου τι μου κανετε,καλως ηρθατε παλι στο Blog μου.
Σημερα ηθελα να σας μιλησω για ένα από τα αγαπημενα μου θεματα που είναι φυσικα το μακιγιαζ.Αυτην την φορα θα είναι κατι διαφορετικο,θα σας δειξω τα εργαλεια που χρησιμοποιώ για το καθημερινο μου μακιγιαζ.Για να είμαι ειλικρινης εχω περισσοτερα πινελα στην συλλογη μου,απλα για να μην σας κουρασω κι ολας θα σας δειξω αυτά που χρησιμοποιώ στο καθημερινο μου μακιγιαζ.
Το πρωτο βημα είναι να η εφαρμογή του Foundation.Δεν χρησιμοποιώ τα δαχτυλα γιατι το θεωρω πολύ ανθυγιεινο,στην αρχη χρησιμοποιουσα πινελο για την εφαρμογη,μεχρι που ανακαλυψα τα πασίγνωστα πλεον σφουγγαράκια.Με βολευουν απίστευτα,με μια μικρη ποσοτητα εφαρμοζω το Foundation και απλωνεται πολύ ποιο ευκολα στο προσωπο μου.Tο καλυτερο είναι ότι δεν νιώθω το προσωπο μου παστωμενο.Tο χρησιμοποιω και για την εφαρμογή του consiler.Το συγκεκριμενο που χρησιμοποιω αυτην την εποχη είναι της Bellapier.
Επομενο βημα είναι η εφαρμογή της πουδρας.Χρησιμοποιω το Kabuki Brush της Bellapier αυτην την εποχη.Τα συγκεκριμένα με βολευουν απίστευτα,με μια μικρη ποσοτητα λογω ότι είναι αρκετα φουντωτα απλωνεις την πουδρα σε ολο το προσωπο με λιγες κινησεις.Και λογω του μεγέθους τους,μπορεις να τα εχεις μαζι σου ανα πασα στιγμη για ένα γρηγορο φρεσκάρισμα στην διαρκεια της ημερας.
Μου αρεσει το εφε της φωτεινοτητας κατω από τα ματια,γι αυτό χρησιμοποιώ μια κιτρινη πουδρα σεταρισματος.Το πινελο που χρησιμοποιώ είναι το Setting Brush της  Real Technique.Είναι ένα μεσαιου μεγέθους σε πυκνοτητα πινελο που με βοηθαει να βαζω μια μικρη ποσοτητα με ταμποναριστες κινησεις κατω από τα ματια.
Επομενο βημα είναι το μακιγιαζ τον ματιων.Το πινελο που χρησιμοποιώ είναι και παλι της Real Tecknique.Είναι το εικονιζομενο σε μπλε χρωμα.Ειναι πολύ λεπτο απλωνεται η σκια πανεύκολα και μπορει να χρησιμοποιηθεί και για το σβησιμο τον σκιων στο λεγομενο καπακι του ματιου που προσθέτουμε βαθος στο βλεμα.
Η διαδικασια συνεχιζεται με της αγαπημενες φωτοσκιάσεις-κοψίματα.Για αρχη χρησιμοποιώ  το  Sculpting Brush της Real Technicques.Λογω του διαγωνιου του σχηματος βοηθαει να απλωσεις την πουδρα στα ζυγωματικα και μετα με λιγες κινησεις κανεις τα λεγομενα σβησιματα στα ζυγωματικα.
Για το ζέσταμα του προσωπου μου  χρησιμοποιώ ένα ποιο φουντωτο πινελο της Eco Tools, για να δημιουργησω το εφε του ηλιοκαμενου.Μια μικρη ποσοτητα τερακότας γυρω από το προσωπο από το μετωπο εως το πιγουνι είναι αρκετη.
Επομενο βημα είναι να βαλω χρωμα στα ζυγωματικα μου.Χρησιμοποιω ένα φουντωτο πινελο της Real Techniques,δεν χρειαζεται μεγαλη ποσοτητα λιγη αρκει για ένα ομορφο αποτέλεσμα.
Αγαπω τις γυαλάδες το εχω πει δεν της ξεχναω ποτε σε κάθε μακιγιαζ.Το πiνελο που χρησιμοποιώ είναι σε μορφη βεντάλιας και με μια μικρη ποσοτητα ένα χάιδεμα να κανεις στα ζυγωματικα δινει ένα ομορφο αποτέλεσμα.Είναι και αυτό της Real Techniques.
Τελευταιο βημα είναι το κραγιον.Οποτε δεν χρησιμοποιώ μολυβι,για να δωσω ένα ομορφο σχημα στα χειλη μου χρησιμοποιω ένα πινελακι σε μορφη στυλο της Real Techniques.Mε βοηθαει πολύ να δινω το σχημα που επιθυμω.

Αυτά είναι τα αγαπημενα μου πινελα.Η αληθεια είναι τα συγκεκριμένα Brand  δεν είναι οικονομικα.Καποια τα εχω παραγγηλει εγω καποια μου εχουν ερθει μεσα στα γνωστα συδρομητικα κουτια.Υπαρχουν φυσικα και οι οικονομικες επιλογες που της συστηνω ανεπιφύλακτα.Απλα θελει ιδιαιτερη προσοχή στην ποιοτητα.Μου ετυχε να παρω οικονομικα πινελα και να μαδανε από τις πρωτες χρησεις γι αυτό θελει λιγο ψαξιμο.

Περιμενω να μου πειτε αμα σας αρεσαν οι επιλογες μου η να μου συστησετε και εσεις καποιο δικα σας αγαπημενα.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπούμε.
Γεια σας!!!

Μπορειτε να με ακολουθήσετε στο Blog μου η και στα Social Media.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις