April 2017 Favorites



Γεια σας τι μου κανετε;
Εφυγε και ο Aπριλιος, περασε και αυτος ο μηνας σαν νερακι.Αρχισαν οι ζεστες,μυρισε καλοκαιρακι,αρχισανε σιγα σιγα και τα πρωτα μπανια.Καλα για μενα είναι νωρις ακομα σε κανεναν μηνα θα αρχισω κι εγω.
Ηρθε η ωρα για ένα από τα αγαπημενα μου θεματα,μα για τα αγαπημενα του μηνα που περασε φυσικα.
Είναι προιοντα που μου εκαναν εντυπωση,καποια ειναι καινουρια και καποια τα εχω εδώ και καιρο,τα εχω δηξει σε προηγουμενα ποστ.Απλα περιμενα να τελειωσουν καποια αλλα αντιστοιχα που ειχα για να χρησιμοποιησω αυτά.
  • Τζιμας Ενυδατικη κρεμα
Είναι μια κρεμα διπλης δρασης που υποσχεται ενυδατωση και αντιοξειδωτικη προστασια της επιδερμίδας.
Η δικια μου προσωπικη αποψη είναι ότι είναι λιγο βαρια σε συσταση από ότι εχω συνηθισει,η προγουμενη μου ηταν σε μορφη τζελ γι αυτό.Ομως σε αποδοση είμαι πολύ ικανοποιημενη,το προσωπο μου μενει ενυδατωμενο και λειτουργει και αυτή σαν μια καλη βαση πριν το μακιγιαζ.
  • La Roshe  posay Serozine
Είναι ένα προιον σε μορφη spray που το χρησιμοποιεις σαν  primer, πριν το μακιγιαζ και για να φρεσκάρεις το προσωπο σου στην διαρκεια της ημερας.Eιναι ένα προιον που το εχω χρησιμοποιησει λιγες φορες να πω την αληθεια όμως εμεινα ικανοποιημενη γι αυτό και μπηκε στα αγαπημενα μου φυσικα.
  • Fouka Organic Skin Balancing Oil
Συνεχιζουμε με περιποιηση προσωπου.Το συγκεκριμενο είναι ένα Serum σε Oily μορφη.Το χρησιμοποιώ κυριως το βραδυ μετα των καθαρισμο προσωπου.Απλωνω μια μικρη ποσοτητα απόροφαται αμεσως και το προσωπο μου είναι σουπερ ενυδατωμενο όταν ξυπναω το πρωι.
  • NIP FAB Δισκακια ντεμακιγιάζ και απολεπισης
Αυτά τα δισκακια τα εχω λατρεψει.Τα χρησιμοποιω για ελαφρια απολεπιση του προσωπου μου στο τελος της ημερας.Ειναι και ότι καλυτερο αμα θελεις να κανεις ένα γρηγορο φρεσκάρισμα στο προσωπο στην διαρκεια της ημερας.
  • Bellapier Cosmetique Liquit Lipstick
Είναι δυο κραγιον σε υγρη μορφη που προσθετηκαν τωρα στην συλλογη μου.Ειναι τρομερα σε αποδοση,εχουν μεγαλη διαρκεια και τα εχω σε δυο σουπερ αποχρωσεις, μια nude αποχρωση για πρωινες εμφανισεις και μια σε κοκκινη πορτοκαλι  αποχρωση για μια ποιο βραδυνη εμφανιση.

  • Loreal Magic Retouch
Είναι ενα ιδιαιτερο προιον για μενα.Δυστηχως οι περισσοτερες κοπελες εχουμε αυτό το θεμα να βγαζουμε λευκες τριχες από μικρη ηλικια.Το ιδιο πρόβλημα ειχα κι εγω.Αρχισα να βαφω το μαλλι γι αυτό το λογο αλλα λογω δουλειας καποιες φορες δεν ειχα των χρονο ετσι εβλεπα την ασπρη τριχα και εκνευριζομουν απίστευταΤο συγκεκριμενο προιον είναι ένα Spray που καλυπτει τις λευκες τριχες και φευγει με το πρωτο λουσιμο.Ειναι ένα προιον που με σωζει προσωριναι μεχρι την επομενη βαφη.


Αυτά είναι τα αγαπημενα του μηνα που περασε.Πειτε μου και εσεις αμα εχετε δοκιμασει και εσεις καποια απο αυτά η μπορειτε να μου πειτε και εσεις τα δικα σας αγαπημενα.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπούμε.Να περνατε ομορφα.
Γεια σας!!!


Μπορειτε να κανετε και εγγραφη στο Blog μου αμα θελετε να βλέπετε τα ποστ μου η να με ακολουθήσετε και στα Social Media.





Σχόλια

  1. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!
    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα δισκάκια μου φάνηκαν ενδιαφέρον!! Που μπορώ να τα βρω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεις να τα βρεις σιγουρα στα σαιτ του Cherrybox και του Glowbox.Και σε φαρμακεια που πουλανε αυτό το Brand αλλα δεν γνωρίζω αμα εχουν την ποικιλια που μπορεις να βρεις στα παραπανω σαιτ.Σε ευχαριστω για το σχολιο:)

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ και εγώ για την πληροφορία!!ΦΙΛΙΑ

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις