My Beauty Box Unboxing


Γεια σας!!!Τι μου κανετε;Καλως ηρθατε παλι στο Blog μου.
Εδώ και αρκετο καιρο βλεπω σε πολλα Blogs,σε διαφημισεις,στο Web γενικα να μιλανε πολύ για το My Beauty Box.
Το εχω πει πολλες φορες,οτι μου αρεσει να δοκιμαζω καινουρια προιοντα,πηρα την αποφαση να το παραγγειλω.Εχω παραγγειλει πολλα συνδρομητικα κουτακια ανα καιρους.Καποια με ικανοποιησαν,καποια όχι,γι αυτό και δεν τα εχω ξανα αγορασει.
Το συγκεκριμενο είναι το ανοιξιατικο My Beauty Box.Το κουτακι είναι μικρο σε μέγεθος και εχει πανω πολύ ομορφες εικονες με λουλουδάκια,πουλακια κτλ.H διαφορα του με τα αλλα συνδρομητικα κουτακια είναι ότι γνωρίζεις από την αρχη τι θα εχει μεσα.Ειναι καλο για αυτους που δεν θελουν να χαραμισουν τα λεφτα τους σε κατι που δεν χρειαζονται,κακο γι αυτους που τους αρεσουν οι εκπλήξεις.Εγω στην αρχη ανηκα στην δευτερη κατηγορια,ε και μετα από καποιες απογοητεύσεις,προτιμω τωρα να γνωρίζω στο περιπου τι εχει το κάθε κουτακι.
Ας αρχισουμε τωρα με τα καλούδια που εχει μεσα.
  • Anagenessis, Κρεμα χεριων
Μια κρεμα χεριων με αντιοξειδωτικα συστατικα και βιταμινη C,που υπόσχεται ότι προστατευει από την προωρη  γηρανση και τις καφε κιληδες.
  • Εco Tools Boho Luxe mini set
Ένα Set με δυο πολύ cute πινελάκια σε travel size,το ένα για την πουδρα και το άλλο για το consealer.
  • Messinian Spa Μαλακτικη Κρεμα Μαλλιων
Γνωρίζω για την συγκεκριμενη εταιρια και μου αρεσει πολύ.Εχω δοκιμασει και το σαμπουαν με βασιλικο πολτο και είμαι πολύ ικανοποιημενη.Η συγκεκριμενη μαλακτικη κρεμα είναι εμπλουτισμενη με μεταξι,αλοη και προβιταμινη Β5 ενδυναμωνει,αναδομει και τρεφει την τριχα.Διευκοληνει το χτενισμα και μειωνει το φριζάρισμα.
  • W7 Lets Glow Illuminating Powder
Eιναι μια πουδρα λαμψης σε μια ενδιαφερουσα λιλα αποχρωση

  • W7 Fashion Lipstick The Nydes
Eιναι ένα ενυδατικο κραγιον,σε μια καφε nude  αποχρωση.

Αυτά είναι τα καλούδια που ειχε το κουτακι μου.Το θετικο είναι ότι όλα τα προιοντα,εκτος από τα πινελάκια είναι σε Full Size.Είναι ολα χρήσιμα και μπορω να τα προσθεσω αμεσως στην καθημερινη μου ρουτινα ομορφιας.Ενα μικρο αρνητικο είναι οτι θα προτιμουσα να εχει και κανενα δηγματακι για να γνωρίσω και αλλα προιοντα που μπορει να εχει το E-shop, εμενα προσωπικα με βοηθαει πολύ αυτό.
Πειτε μου κι εσεις την γνωμη σας αμα σας αρεσε η εχετε δοκιμασει καποιο προιον από αυτά.
Μπορειτε να με ακολουθήσετε και στα Social Media.Μεχρι το επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.Να περνατε ομορφα.
Γεια σας!!!







Σχόλια

  1. Πολύ όμορφα πράγματα είχε το κουτάκι σου!Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά,θα περιμένω τις εντυπώσεις σου για τα προϊόντα!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πραγματι μου αρεσαν πολυ.Σε ευχαριστω για το σχολιο:)

      Διαγραφή
  2. Mε έκανες να θέλω να το δοκιμάσω και εγώ!!! περιμένω εντυπώσεις για την πούδρα λάμψης!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα προιοντα της messinian spa ειναι τελεια.Οσο για την πουδρα λαμψης θα πω συντομα της εντυπωσεις μου.Ευχαριστω κοριτσι:)

      Διαγραφή
  3. H πούδρα λάμψης με εντυπωσίασε, περιμένω να την δοκιμάσεις και να μας πεις γι αυτό το ωραίο ελαφρύ μοβ-λιλά χρωματάκι. Όσο για την κρέμα μαλλιών από Messinian Spa θα ήθελα να μάθω αν όντως δουλεύει με το φριζάρισμα γιατί με ενδιαφέρει. Περιμένουμε νεάκια λοιπόν.
    Σ ευχαριστούμε Νένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την εχω σοκιμασει ακομα αλλα θα σας πω αποψεις συντομα:)Σε ευχαριστω για το σχολιο κοριτσι:)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις