Μy Νot so cheap Favorite Pallet

Γεια σας τι μου κανετε;Καλως ηρθατε παλι στο blog μου.
Σας εχω μιλησει πολλες φορες για την αγαπη μου για της παλετες,μια από αυτές μπορειτε να δειτε το ποστ εδώ.Το σημερινο μου ποστ είναι λιγο ποιο διαφορετικο.Θα σας μιλησω για καποιες όχι και τοσο φθηνες επιλογες.Η αληθεια είναι όταν βλεπω κατι που μου αρεσει δεν θα παω αμεσως να το παρω,περιμενω παντα της εκπτωσεις όπως και οι περισοτερες και όταν υπαρχουν ειδικες προσφορες.
Θα ξεκινησω με μια πασιγνωστη παλετα με σκιες, δεν υπαρχει κοπελα πιστευω που δεν την γνωριζει την Naked 2 της Urban Decay.Τα θετικα της συγκεκριμενης παλετας είναι η πολύ βασταγερη συσκευασια,εχει καθρεφτη που είναι πολύ βολικο για μενα.Οσο για της αποχρωσεις, είναι στα χρωματα που χρησιμοποιώ απλα θα ηθελα να εχει περισοτερες ματ σκιες εχει μονο δυο και οι υπολοιπες εχουν shimer.Δεν γνωρίζω για της άλλες παλετες της συγκεκριμενης σειρας,μιλαω γι αυτην που εχω ηδη δει.Οσο για την τιμη δεν είναι και τοσο προσιτη.Την εχω παρει στης εκπτωσεις από τα Sephora.
Συνεχιζω με αγαπημενο θεμα,παλετα για κοψίματα.Ειναι μια παλετα με κρεμώδεις πουδρες αμα μπορεις να της πεις ετσι,ειναι η The Ultimate της Me Me Me cosmetics.Μου αρεσει γιατι εχει πολλες αποχρωσεις ,από την ποιο ανοιχτη μεχρι την ποιο σκουρα για τελειες φωτοσκιάσεις.Με μια πολύ μικρη ποσοτητα μπορεις να κανεις τα κοψίματα που θες.To blending γινεται πανεύκολα,εγω χρησιμοποιώ σφουγγαρακι για ποιο φυσικο αποτέλεσμα.


Για το τελος εχω αγαπημενες πουδρες λαμψης.Ειναι της εταιριας Bellapier.Eιναι σε μια πολύ ομορφη συσκευασια με καθρεφτακι,οι αποχρωσεις απλα δεν υπαρχουν,εχει μια σαμπανιζε αποχρωση και οι υπολοιπες κοινουνται από της ανοιχτες ροζ μεχρι της σκουρες καφε.Εγω της χρησιμοποιώ αναλογα με την αποχρωση του κάθε ρουζ  την αντιστοιχη από της πουδρες αυτές,για ένα ποιο φυσικο αποτέλεσμα.Οσο για την τιμη την εχω παρει σε χαμηλη τιμη από την συλλογη με ποντους που εκανα στο Cherrybox.Περισσοτερες πληροφοριες μπορειτε να δειτε κι εδώ.
Αυτε είναι οι επιλογες μου.Περιμενω και της δικες σας γνωμες.Μπορειτε να με ακολουθήσετε και στα social media.
Να περνατε ομορφα.Γεια σας!!!












Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις