Spring Cherrybox 2017 Unboxing


Γεια σας τι μου κανετε;
Γιορτη της γυναικας σημερα, χρονια μας πολλα.Λογο και της μερας σημερα ,ειπα να κανω ένα δωρο στον εαυτο μου.
Eίμαι πολύ πολύ χαρουμενη,γιατι ειχα μια πολύ ομορφη παραλαβη.Ένα κουτακι που μυρισε ανοιξη,σας μιλαω φυσικα για το ανοιξιατικο Cherrybox.Η αληθεια είναι ότι συνηθως ριχνω μια κλεφτη ματια πριν  παραγγειλω από το εκάστοτε εποχιακο,απο διαφορα μπλογκς για να ξερω περιπου τι περιεχουν.Αυτην την φορα εκανα το αντιθετο,το παραγγειλα στα τυφλα,αλλα ενταξει εκλεψα λιγο   και πηρα μια ματια πριν το παραλαβω.
H πρωτη εντυπωση ηταν καλη,το κουτακι ανοιξιατικο με τα χαρακτηριστικα λουλουδάκια,πουλακια και πεταλουδίτσες.Προσεγμενο το εσωτερικο,με ένα γλυκο αρωμα μολις το ανοίξεις.
Ας αρχισουμε με τα πραγματάκια που περιεχει,το πρωτο που πηρε το ματι μου είναι ένα ξηρο λαδι για το σωμα και τα μαλλια.Είναι της εταιριας Blue Scents,είναι σε full size μέγεθος στα 100ml.Aγαπω τα λαδακια,ειδικα τα ξηρα και ανυπομονω να το χρησιμοποιησω.
Eπομενο προιον που μου εκανε εντυπωση,ειδικα η συσκευασια του είναι της εταιριας Holika Holika Αloe Vera soothing gel.Η συσκευασια είναι πολύ χαριτωμενη,ειναι το χαρακτηριστικο φυλο της αλοης.Eιναι γνωστες οι ευεργετικες ιδιότητες της αλοης, καταπραιντικη και ευεγερτικη για των οργανισμο και το σωμα, οτι ποιο χρησιμο να εχουμε στο νεσεσέρ μας.
Επομενο προιον είναι ένα σαμπουαν της εταιριας NISIM,ειναι σε travel size συσκευασια και με τα συστατικα που περιεχει υπόσχεται να βοηθησει για 2 φορες περισσοτερο να μακρυνουμε τα μαλλια μας.

Συνεχιζω με αγαπημενο θεμα μακιγιαζ.Εχω μια αδυναμια στα κραγιον και μολις ειδα το συγκεκριμενο το ερωτευτηκα με την πρωτη ματια.Είναι της Bellapier ένα liquit lipstick σε ένα υπεροχο σκουρο κοκκινο χρωμα,ειναι ματ και υπόσχεται μεγαλη διαρκεια.

Επομενο προιον είναι μια παλετα με σκιες ματιων της Make up Academy(MUA).Είναι μια υπεροχη παλετα με ματ και Snimmery αποχρωσεις.Σε γηινους τονους, για πρωινο και βραδυνο μακιγιαζ.
Το κουτι περιεχει και ένα μπουκαλακι travel size της CHI Silk infusion,είναι μια θεραπεια που υπόσχεται βαθια αναδομηση,ενυδατωση και προστασια.
Aυτα είναι τα πραγματάκια που περιεχει το κουτακι μου.Σε γενικες γραμμες είμαι πολύ ευχαριστημενη.Πειτε μου εσεις ποιο σας αρεσε περισσοτερο από αυτά που περιεχει το κουτι.
Μαζι με αυτό το κουτακι, αγορασα και ένα αρωμα που μου κινησε πολύ το ενδιαφερον.Είναι από την Library of Fragranse,μου κινησε την περιεργεια η συγκεκριμενη εταιρια,η γκαμα που εχει σε περιεργα αρωματα.Τι εννοω;Εκτος από της γνωστες οσμες που θα βρεις,εχει ένα αρωμα με οσμη λασπη,μοχιτο,baby powder,ocean,new baby και άλλες πολλες.Αμα τσεκαρετε το σαιτ της cherrybox,θα δειτε μια μεγαλη ποικιλια.Εγω διαλεξα το clean skin,ειχα μεγαλη περιεργεια εχει μια μιξη από πορτοκαλι,λεμονι,λευκο τριανταφυλλο,περγαμοντο,ροδακινο και βανιλια.Δεν σας κανω πλακα μυριζα καθαριοτητα,σε οποιον εβαζα να με μυριζει αυτό μου ελεγε.Δεν εχω λογια απλα...

Ελπιζω να σας αρεσε το αρθρο μου,μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.Να περνατε ομορφα
Γεια σας!!!




















































Σχόλια

  1. Πολύ ωραίο το ποστ σου και το κουτάκι σου!Να τα χαρείς όλα τα προίόντα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω πολυ πιστεψε με χαιρομαι μονο που τα βλεπω:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραιο ποστ!!! Με γεια σου!!! αρωμα λασπη;;; ενδιαφερον και περιεργο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο post και υπέροχο το κουτάκι!
    Να τα χαρείς όλα!

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστω πολυ τα χαιρομαι πηστεψε με:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις