New Look in my Blog


Γεια σας τι μου κανετε;
Δεν ασχολούμαι πολύ καιρο με το Blogging,είναι όμως κατι που αγαπω και μου αρεσει να ασχολούμαι.Να σας μιλαω γι αυτά που μου αρεσουν και με κανουν να περναω ομορφα.Επειδη είναι αρχη, ακομα πειραματιζομαι,αλλαζω ,προσθετω,μεχρι να καταληξω στο τελικο αποτέλεσμα που θα με ικανοποιησει.Σημερα το πρωι διαβασα ένα ενδιαφερον αρθρο απο την Ρια μπορειτε να το διαβασετε εδώ που μου ανοιξε τα ματια.Ενημερωθηκα για τα καινουρια θεματα που εβγαλε το Blogger.Που για να πω την αληθεια μου αρεσαν ποιο πολύ τα καινουρια,ετσι μου μπηκε στο μυαλο και εκανα την αλλαγη.Το καινουριο μου blog είναι ποιο μινιμαλ,μου αρεσει παρα πολύ αυτό το στυλ και είμαι πολύ ικανοποιημενη με το αποτέλεσμα.
Πειτε μου κι εσεις αμα σας αρεσε η όχι,θα ηθελα πολύ να δω την γνωμη σας στα σχολια.Αμα θελετε μπορειτε να με ακολουθήσετε και στα Social Media.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπούμε.Να περνατε ομορφα και να χαμογελάτε.
Γεια σας!!!




Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις