My Perfect Skin Cherrybox Unboxing


Γεια σας τι μου κανετε;Καλως ηρθατε παλι στο Blog μου.
Σημερα πρωι πρωι με ξυπνησε ο courier για άλλο ένα αγαπημενο κουτακι του Cherrybox.Ανα τακτα χρονικα διαστήματα,εκτος από τα εποχιακα βγαζει και καποια Special Box.To συγκεκριμενο μου εκανε αμεσως το κλικ,γιατι αφορα την περιποιηση του προσωπου κυριως.Ειναι για μικτα και λιπαρα δερματα,εγω εχω μικτο τυπο δερματος,ετσι όλα τα προιοντα μου είναι χρήσιμα.Ειναι η ωρα τωρα να σας δειξω αναλυτικα τα προιοντα.
  • La Roche Posay-Serozinc
Eιναι ένα προιον που λειτουργει κατά της γυαλαδας του προσωπου.Προσφερει μια αισθηση καθαριοτητας,ενω καταπραυνει το μικτο-λιπαρο δερμα.Λητουργει και σαν primer ,μια καλη βαση πριν το μακιγιαζ.Δεν εχει κηκλοφορησει ακομα στην Ελλαδα,το βρισκεις στο σαιτ του Cherrybox.
  • Gerovital-Ενυδατικη κρεμα
Είναι μια ελαφρια ενυδατικη κρεμα, που υπόσχεται να δωσει μια ματ οψη στο μικτο-λιπαρο δερμα.
  • Fouka Organic -Oil Serum
Eιναι ένα serum σε μορφη λαδιου.Εκτος από την περιποιηση του δερματος,υποσχεται και μειωση των ουλων της επιδερμίδας μας.
  • Νeals Yard Remedies-Facial mask
  • NIP+FAB Glycolic Fix Pads
H πρωτη είναι μια οργανικη μασκα με πρασινη αργυλο,που υποσχεται βαθυ καθαρισμο,αποτοξινωση και εξισοροπιση της λιπαρότητας.
Τα υγρα pads της NIP+FAB είναι γνωστα για την χρηση τους.Χρησιμοποιουνται για την απολεπιση του προσωπου μας,τονωνουν την επιδερμιδα και βελτιωνουν την υφη της.

Για το τελος αφησα μια μυρωδατη μασκα προσωπου της Holika Holika.Yποσχεται ενυδατωση,θρεψη και αναζωογονηση της επιδερμίδας.Κυκλοφορει σε πολλους τυπους,η δικια μου είναι η Vitamine+Pineapple.


Σε γενικες γραμμες το κουτακι με ικανοποιησε πολύ με το περιεχομενο του.Εχω δοκιμασει μονο τα υγρα pads NIP+FAB.Τα υπολοιπα θα σας πω την αποψη μου σε καποιο άλλο ποστ.Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπούμε.Μπορειτε να με ακολουθήσετε και στα Social Media.
Να περνατε ομορφα και να χαμογελάτε.
Γεια σας!!!










Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις