Marth Favorites 2017

Γεια σας τι μου κανετε;
Περασε και ο Μαρτιος.Ενας μηνας με τα πανω του και τα κατω του.Οτι και να μας συμβαινει όμως,να περναμε καλα και να κοιταμε την υγεια μας πανω από όλα.
Τελος του μηνα και ηρθε η ωρα για να σας μιλησω για τα αγαπημενα καλούδια του μηνα που περασε.Δεν είναι παρα πολλα,ετσι δεν θα σας κουρασω ιδιαιτερα.
Θα ξεκινησω με μια κρεμα χεριων της Botanifique.Την συγκεκριμενη κρεμα την εχω από το χειμωνα.Ετυχε να την ξεθαψω των μηνα που περασε και απλα την εχω αγαπησει.Εχει ένα υπεροχο αρωμα και αφηνει τα χερια μου ενυδατωμένα μεχρι την επομενη μερα.
Επομενα είναι δυο αρωματα που εχω παρει προσφατα,το Clean skin της Library of Fragrance και το Black Sugar του korres.Το πρωτο το εχω λατρεψει γιατι πραγματι το αρωμα του είναι το αρωμα της καθαριοτητας.Ειναι ένα ελαφρυ αρωμα,που το φορας και νιώθεις και μυριζεις καθαριοτητα για ωρες.Το άλλο εχει καποια ιδιαιτερα χαρακτηριστικα μπορειτε να τα δειτε κι εδώ.Ειναι ένα αγαπημενο αρωμα για ολες τiς ωρες,που μαζι με την κρεμα σωματος,που την πηρα σετακι,το αρωμα μενει και ολη την ημερα.
Συνεχιζω με ένα προιον που το εχω πραγματι λατρεψει.Ειναι η αλοη σε τζελ της Holika Holika.Το προιον αυτό το χρησιμοποιώ μετα από απολεπιση και βαθυ καθαρισμο του προσωπου μου.Δροσιζει και ανακουφιζει την επιδερμιδα μου και την ενυδατωνει απίστευτα.Ενα προιον που δεν προκειτε να ληψει από το νεσεσέρ μου και σας το συστηνω ανεπιφύλακτα.
Για το τελος σας εχω μια μασκα για βαθυ καθαρισμο του προσωπου με πρασινη αργυλο της Apivita.Αυτό που μου εκανε εντυπωση με το συγκεκριμενο προιον,ειναι ότι την ωρα που την φοραω εχω και μια αισθηση δροσιας,δεν ξηραινει την επιδερμιδα σημαντικο αυτό και αφηνει το δερμα μου καθαρο και ενυδατωμενο.
Αυτά είναι τα αγαπημενα μου καλούδια του μηνα που περασε.Ειναι πολύ λιγοτερα,γιατι σκεφτηκα να σας δειξω αυτά που με ικανοποιησαν παρα πολύ.
Πειτε μου και εσεις αμα εχετε δοκιμασει κανενα από αυτά,η καποιο δικο σας αγαπημενο για να δοκιμασω.
Μπορειτε να με ακολουθήσετε αμα θελετε και στα Social Media.
Mεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπούμε.Να περνατε ομορφα και φυσικα να χαμογελάτε.
Γεια σας!!!




Σχόλια

  1. Έχω την μάσκα από Apivita και με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένη!Μου κέντρισε το ενδιαφέρον το πρώτο άρωμα που μας έδειξες...Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. από Library of fragrance σήμερα μου τελείωσε αυτή με το άρωμα πούδρας. Εξαίσια, εντελώς διαφορετική από όσες άλλες πουδρένιες κολώνιες έχω μυρίσει, οπότε είμαι σίγουρη πως και η συγκεκριμένη είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην συστηνω ειναι τελεια...θελω να δοκιμασω κι αλλα αρωματα αυτης της συλλογης.Σε ευχαριστω για το σχολιο:)

      Διαγραφή
  3. Σήμερα σκεφτόμουν να παραγγείλω το spring cherrybox αλλά είδα ότι είναι sold out! Οπότε εν αναμονή.. Πολύ θέλω να δοκιμάσω το Gel αλόης απο holika holika.

    By the Way θα χαιρόμουν να σε δω στο blog μου. Είναι καινούργιο και έχω ανάγκη από πιο έμπειρα κορίτσια να μου πουν την γνώμη τους 😊

    https://beautyproject-elinachris.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πραγματι φανταστικο το gel.Μπορεις να το βρεις και στο e-shop του cherrybox.Σε ευχαριστω για το σχολιο και καλη αρχη στο blog σου:)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις