Αγαπημενα e-shops


Γεια σας τι μου κανετε;Καλως ηρθατε παλι στο μπλογκ μου.
Μπηκε και επισημα η ανοιξη.Η διαθεση ανεβαινει και λογω καιρου είναι ότι πρεπει για βολτες,για καφε,για φαγητό και φυσικα για Shopping.
Γι αυτό στο σημερινο μου ποστ ηθελα θα σας μιλησω όχι απλα για Shopping....αλλα για internet shopping.
H αληθεια είναι ότι δεν εχει πολύ καιρο που ψωνιζω από το Internet.Προτιμουσα να πηγαινω στα μαγαζια, ειδικα για ρουχα,προτιμουσα να τα δοκιμαζω επιτοπου.Μεχρι που αρχισα να χαζεύω σελιδες στο web και ειχα βαλει στο ματι καποια κομματια και λεω στην επομενη βολτα θα παω να τα παρω.Μεχρι που απογοητευτικα από την όχι και τοση μεγαλη ποικιλια στα καταστηματα και αυτό μου εκανε το κλικ να ψωνισω από το Internet.Εκει βρίσκεις μια μεγαλυτερη ποικιλια από οποιο brand θελεις και πολύ ποιο καλες τιμες.Mεχρι τωρα δεν ειχα καποιο θεμα,με αγορες που εχω κανει.Παντα όμως πρεπει να τσεκαρουμε την κάθε σελιδα και να διαβαζουμε τα σχολια και τους ορους.
Θα σας δειξω τα αγαπημενα μου σαιτ των τελευταιο καιρο.

Θα ξεκινησω με αγαπημενα ρουχα.Ειναι δυο, το ένα ελληνικο και το άλλο από τα ξενα...Αγγλια μερια.
  • www.Celestino.gr
Eιναι ένα καταστημα που βρίσκεις ωραια κομματια σε χαμηλες τιμες.Το θετικο του συγκεκριμενου e-shop είναι ότι μπορεις να δεις και συνδιασμους για το κάθε κομματι.Αυτο είναι καλο γιατι συνηθως δεν μου γεμιζει το ματι καποιο ρουχο,μεχρι να δω τους συνδιασμους που μου προτηνει και ετσι αλλαζω γνωμη.Η παραδοση μπορει να γινει και αυθημερόν,αναλογα που μενεις.Εγω δεν επιβαρυνομαι και με εξοδα αποστολής,γιατι συνηθίζω και πληρωνω με καρτα.
  • www.Αsos.com
Ένα brand που όπως σας ειπα και ποιο πανω είναι από τα ξενα.Εχει μια τεραστια ποικιλια σε ρουχα,αξεσουαρ,καλυντικα,μακιγιαζ κ.αΚαι το βασικο,εχει τιμες για όλα τα βαλαντια και πολυ καλες προσφορες.Ενα αλλο θετικο ειναι οτι στα περισσοτερα ρουχα εχει και βιντεο,που μπορεις να δεις το ρουχο εν κινησει,αυτο ειναι ενα μεγαλο ατου.Εχω ψωνισει μια φορα,η παραλαβη εγινε μεσα σε περιπου 10 εργασημες και δεν με επιβαρηνε με εξοδα αποστολης.Ειχα ένα φοβο η αληθεια είναι για την παραγγελια μου,για την αποστολή,σε τι κατασταση θα είναι τα πραγματα μου αλλα δεν υπηρχε λογος.Απλα επειδη ειναι ξενο Brand,δεν μπορεις να πληρωσεις με αντικαταβολη,μονο με καρτουλα.

Επομενα είναι σαιτ με αγαπημενα παπούτσια.
  • www.Luigi.gr
  • www.Bozikis.gr
Ελληνικα Brand και σε πολύ καλες τιμες και για όλα τα γουστα.Η παραδοση γινεται σε δυο μερες και τα παπούτσια είναι σε πολυ καλη ποιοτητα.

Συνεχιζω με άλλο πολυαγαπημενο θεμα...το μακιγιαζ
  • www.cherrybox.gr
  • www.Glowbox.gr
Eιναι δυο σαιτ που τα γνωρισα από τα πολύ γνωστα συνδρομητικα κουτια.Μπηκα σε αυτό το τριπακι να ανακαλύψω κι εγω τι εχουν αυτά τα κουτακια και γινοταν τοσο μεγαλος ντορος τοτε.Μεσα από της σελιδες τους ανακαλυψα καινουρια brand,καποια από αυτά εγιναν τα αγαπημενα μου.Ενα ακομα θετικο ειναι οτι με καθε αγορα,συγκεντρωνεις ποντους,ετσι εχεις και μια σημαντικη εκπτωση σε μελλοντικη σου παραγγελια.Ενα μειονεκτημα του Glowbox.gr,είναι ότι παρολο που δηχνει καποια brands, σε στελνει στην επισημη σελιδα τους.Ετσι χανεις και την ευκαιρια να χρησιμοποίησεις και τους ποντους σου. Η παραδοση γινεται μεσα σε 1-2 μερες και μπορεις να πληρωσεις και με αντικαταβολή και με καρτα.
  • www.e-aroma.gr
  • www.Sephora.gr
  • www.Κeane.gr
Eχω ψωνισει πολες φορες από τα συγκεκριμένα,η Nyx (keane ονομάζεται το επισημο σαιτ) και η e-aroma εχει ποιο οικονομικα προιοντα.
Η Sephora είναι πασιγνωστη και σε οικονομικα Brand και σε λιγο τσιμπημένα.Το θετικο είναι ότι κανει πολύ συχνα προσφορες και πολύ καλες εκπτωσεις.Το μηονεκτημα είναι ότι συνηθως όταν κανει αυτές της προσφορες,εξαντλουνται γρηγορα.

Συνεχιζω με περιποιηση και όχι μονο...
  • www.Boxpharmachy.gr
  • www.i-pharmacy.gr
Eιναι δυο ηλεκτρονικα φαρμακεια που ψωνιζω των τελευταιο καιρο.Εχουν μια μεγαλη ποικηλια και μπορεις να βρεις εκτος από φαρμακα,καλυντικα,προιοντα μακιγιαζ,ειδη διατροφης κ.α.Βρισκεις  προιοντα σε χαμηλότερες τιμες και σε πολύ καλες προσφορες.Γι αυτό και τα προτιμω κάθε φορα.Εχουν και πολλα Box sets σε πολύ χαμηλες τιμες.
Aυτα είναι τα αγαπημενα μου σαιτ για της online αγορες μου.
Πειτε μου κι εσεις τα αγαπημενα σας σαιτ  και αμα εχετε ψωνισει και εσεις από αυτά.
Μεχρι την επομενη φορα να περνατε ομορφα.
Γεια σας!!!

Μπορειτε να με ακολουθησετε και στα social media







Σχόλια

  1. Σίγουρα θα τσεκάρω κάποια στιγμή site που δεν ήξερα..Πολύ ενδιαφέρον και διαφορετικό ποστ!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι αξιοπιστα ολα μιλαω απο προσωπικη εμπειρια.Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια να εισαι καλα:)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις