Αγαπημενα Bronze Powders


Γεια σας τι μου κανετε;Καλως ηρθατε και παλι στο Blog μου.
Υπεροχος ο καιρος σημερα,μπηκε η ανοιξη για τα καλα,γι αυτό με ανεβασμενη διαθεση,λογω καιρου φυσικα.....ειπα να σας δηξω της αγαπημενες μου Bronze πουδρες.
Μου αρεσει παρα πολύ το ηλιοκαμενο look,εγω συγκεκριμένα  επειδη είμαι και μελαχρινη,προτιμω να της χρησιμοποιώ για να ζεσταινω το προσωπο μου των χειμωνα και το καλοκαιρι να προσθετω και κοψίματα.
Δεν θα σας κουρασω πολύ,θα αρχισω με μια αγαπημενη παλετα της Nyx που την εχω εδώ και παρα πολύ καιρο.Εχει 4 σκουρες αποχρωσεις από την ποιο ανοιχτη,μεχρι την ποιο σκουρα.Ειναι γνωστο ότι με της ανοιχτες ζεσταίνουμε το προσωπο και με της σκουρες κανουμε τα κοψίματα μας.Στην παλετα συμπεριλαμβάνονται και πουδρες σεταρισματος και λαμψης.Ειναι μια οικονομικη επιλογή από την Nyx,που είναι φυσικα γνωστη η αγαπη μου γι αυτή.

Δυο ακομα παλετες που χρησιμοποιώ πολύ,ειναι η Selfie Powder της Two faced και η Luminiger Pallet τηςThe Balm.Η παλετα της Two Faced εκτος από την Bronze πουδρα που εχει και λιγο Shimerring μεσα για εξτρα λαμψη,εχει και μια κιτρινη πουδρα για το σεταρισμα κατω από τα ματια,εκει την χρησιμοποιώ εγω .Συμπεριλαμβάνεται και μια λιλα αποχρωση,που η αληθεια είναι εγω δεν την χρησιμοποιώ ιδιαιτερα.Πιστευω πως δεν ηπαρχει καποιος λογος.
Η παλετα της The Balm είναι μια παλετα που την εχω λιωσει κυριολεκτικα σας εχω μιλησει και άλλη φορα για την συγκεκριμενη και μπορειτε να δειτε το ποστ εδώ.

Για το τελος σας εχω δυο πουδριτσες που αγαπω πολύ,της εχω εδώ και πολύ καιρο,δεν θυμαμαι καν ποσο να σας πω την αληθεια.
Η πουδρα της Bourjois μυριζει σοκολατα κυριολεκτικα,λευκη και γαλακτος να πω την αληθεια.Η λευκη είναι πουδρα λαμψης και η Bronze  είναι σε μια ανοιχτη αποχρωση,οτι πρεπει για να ζεστανω το προσωπο μου.
Η άλλη ενταξει δεν χρειαζονται συστασεις,ειναι η πασιγνωστη Bahama Mama της The Balm.Είναι σε σκουρα αποχρωση,θελει λιγο δουλεμα να πω την αληθεια για να την απλωσεις,να μην εχεις το ενοχλητικο εφε της σταμπας.Παραμενει όμως αγαπημενη και ας εχει τα ελατωματα της.

Αυτές είναι η αγαπημενες μου πουδριτσες.Ελπιζω να σας αρεσαν οι επιλογες μου.
Μπορειτε να μου πειτε κι εσεις της αγαπημενες σας επιλογες.Αμα θελετε μπορειτε να με ακολουθήσετε και στα Social Media.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπούμε.Να περνατε ομορφα.
Γεια σας!!!











Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις