Tι εχω στο νεσεσερ μου






Γεια σας τι μου κανετε ελπιζω να περνατε ομορφα
Στο σημερινο μου ποστ θα σας μιλησω για κατι που αγαπω ...το μακιγιαζ.Οι περισοτερες μας αρεσει να βγαινουμε εξω  με λιγο εως πολυ μακιγιαζ(σε καποιες περιπτωσεις υπερβολικα πολυ).
Μου αρεσει να πηραματιζομαι καθε φορα,απο το ποιο απλο πρωινο μεχρι το ποιο βραδυνο smokey.
Φυσικα δεν ειμαι και επαγγελματιας ...ειμαι αυτοδιδακτη,  οτι εχω μαθει ειναι απο βιντεακια,περιοδικα κτλ.Δεν θα βαφτω ποτε με φλουο χρωματα,προτιμω της γηινες αποχρωσεις που πιστευω σου δινουν της δηνατοτητα να δημιουργησεις εξισου εντυπωσιακα looks.
Γι αυτο σημερα αποφασησα να σας δειξω τα (εργαλεια) για το καθημερινο μου μακιγιαζ.Παντα κανω μια μικρη ερευνα πριν αποφασισω να ενταξω κατι στο νεσεσερ μου,να ειναι καλα το you tube με εχει σωσει, ετσι γλυτωνω να κλαιω τα λεφτακια μου.
Το πρωτο step ειναι παντα η καλη ενυδατωση,αλλιως νιωθω απλα να μην μου καθεται το μακιγιαζ.
Μετα ακολουθουν αυτοι οι ατιμοι μαυροι κυκλοι...χρησιμοποιω το corector της nyx στην κιτρινη αποχρωση και ειμαι αρκετα ικανοποιημενη,αρκετα καλυπτικο και σε προσιτη τιμη.
E μετα θα βαλω και το consealer μου που ειναι της loreal 
Επομενο βημα ειναι το το foundation,αυτο που χρησιμοποιω των τελευταιο καιρο ειναι το infallible της  loreal ειμαι ικανοποιημενη  για την καλυψη και για την διαρκεια του,δεν εχω βρει ακομα καποιο αλλο foundation για να το αντικαταστησει.
Σειρα εχει η πουδρα της the balm.Δεν ειναι διαφανη οπως την προμοταρουν,εχει ενα σκουρο χρωμα που ταιριαζει σε μελαχρηνες κοπελες(ευτυχως συμπεριλαμβανομαι σε αυτην την κατηγορια)και δινει μια ματ οψη,απλα δεν χρειαζετε να βαλεις μεγαλη ποσοτητα,ενα αγγιγμα και ενα περασμα με το πινελο ειναι αρκετο.
Επομενη ειναι μια παλετα που λατρευω να χρησιμοποιω ειναι της W7.Οι σκιες που περιεχει εχουν τελεια αποδοση και μπορεις να την χρησιμοποιησεις απο το πρωι μεχρι το βραδυ.Ενα οικονομικο προιον με τελεια ποιοτητα για μενα.
Next product η μασκαρα...αχ αυτη η μασκαρα ειναι οτι ποιο απαραιτητο πρεπει να εχω στο νεσεσερ μου,καποες φορες λογω βιασυνης ειχα ξεχασει να την βαλω και απλα λεω γιατι...ενιωθα οτι δεν εχω βαφτει.Αυτη που χρησιμοποιω των τελευταιο καιρο ειναι της the body shop,Δινει ενα σχετικα καλο αποτελεσμα αλλα μεχρι εκει δεν ειναι κατι που την βαζω και λεω ουαου!!!
Μου αρεσει να ζεσταινω το προσωπο μου και το καλοκαιρι και το χειμωνα.Το εργαλειο μου γι αυτο ειναι η πουδρα bahama mama για τελεια κοψιματα και φωτοσκιασεις.



Ακολουθει το ρουζακι της the balm...μου αρεσει πολυ το χρωμα της που ειναι ενα ροζ πορτοκαλι και μπορεις να το χρησιμοποιησεις και το πρωι και το βραδυ.Aγαπημενο ρουζ και με τελεια αποδοση.
Για το τελος σας εχω το ποιο υπερτελειο κραγιον για μενα...ειναι της bellapier στην ροζ αποχρωση που το φοραω στο πρωινο μου μακιγιαζ παντα τα χειλια μου φαινονται ζουμερα,μυριζει τελεια και εχει  μεγαλη διαρκεια.Tο μειονεκτημα του συγκεκριμενου κραγιον ειναι οτι δεν ειναι προσιτο στην τιμη(ηταν μεσα σε ενα απο τα γνωστα συνδρομητικα κουτια),ετσι οταν τελειωσει θα το σκεφτω πολυ αμα το ξαναπαρω.
Αυτα ειναι τα (εργαλεια )μου οπως σας ειπα για το καθημερινο μου μακιγιαζ.Ελπιζω να σας αρεσουν,περιμενω να μου πειτε και εσεις τα δικα σας (εργαλεια) που χρησιμοποιειτε και τη μου προτεινετε να δοκιμασω.Αγαπαω να δοκιμαζω καινουρια πραγματα κι αυτο θα το δειτε και στα επομενα blog,
Μεχρι την επομενη φορα τα ξαναλεμε να περνατε ομορφα:)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις