My favorite palletes



Γεια σας τι μου κανετε;
Καθαρη Δευτερα σημερα,κουλουμα,πεταμα χαρταετου,μαζωξη οικογενειων,μια πολυ ομορφη μερα για να ξεσκασουμε και να περασουμε ομορφα.Aρχη Σαρακοστης,Πασχα και μετα καλοκαιρακι.Σιγα σιγα πλησιαζει...
Σημερα θα σας μιλησω για της αγαπημενες μου παλετες.Η αληθεια ειναι οτι μου αρεσει να εχω μαζεμενες της σκιες μου σε μια παλετα,δεν μου αρεσει να της αγοραζω μεμονομενες,θελω να ειναι ολες μαζι σε μια ομορφη συσκευασια.
Αρχιζω με αγαπημενες παλετες της Maybelline.H μια ειναι η Blused Nudes,με ροζ τονους και η αλλη ειναι η κλασσικη the nudes με γηινες αποχρωσεις.Αγαπημενες παλετες με πολυ καλη αποδοση χρωματων και διαρκεια.
Συνεχιζουμε με μια λαχταριστη και μυρωδατη παλετα την Chocolate Bar της Two Faced.Την συγκεκριμενη παλετα την εχω πολυ καιρο,οποτε την ανοιγω μου ερχεται μια τελεια μυρωδια σοκολατας,δεν ειναι τυχαιο,ολες οι σκιες ειναι φτιαγμενες απο πραγματικη σκονη κακαο.Εχει πολυ ωραιες αποχρωσεις και τελεια αποδοση χρωματων, απλα φανταστικη.


Επομενες ειναι δυο παλετες πολλαπλων χρησεων της εταιριας The balm.Η συγκεκριμενη εταιρια εκτος απο την καλη ποιοτητα εχει και τελειες συσκευασιες.Η μια ειναι η the Balm Voyage pallete με ροζ nude αποχρωσεις και η αλλη ειναι η The Balm jovi pallete με ποιο σκουρες αποχρωσεις.Εκτος απο της σκιες οι παλετες εχουν και ρουζ και highlighter,ειναι οτι πρεπει για ταξιδια για να μην κουβαλαμε πολλα πραγματα.Γι αυτο και προτιμω της παλλετες πολλαπλον χρησεων.


Συνεχιζουμε με την The Balm,ειναι η παλετα της  σειρας monizer Sister της The Balm.Ειναι μια υπεροχη παλετα που περιλαμβανει μια Bronje πουδρα,ενα τελειο ρουζ σε pοζ αποχρωση και ενα 
highlighter.Ειναι μια παλετα που σου λυνει τα χερια και φυσικα απο της πολυ αγαπημενες μου.

Για το τελος σας εχω μια παλετα,που σας την εχω ξαναδηξει σε προηγουμενο ποστ με αγαπημενα.
Ειναι η Silky long lasting παλετα με ρουζ της  Elixir.Εχει μια μεγαλη ποκηλια αποχρωσεων για καθε τυπο δερματος και για καθε μακιγιαζ οτι καλυτερο.


Aυτες ειναι οι αγαπημενες μου παλετες,ελπιζω να σας αρεσουν οι επιλογες μου μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.Να περασετε ομορφα σημερα και καλη Σαρακοστη.
Γεια σας!!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις