Αγορες απο Cherrybox


Γεια σας!!!
Στο σημερινο μου ποστ θα σας δειξω καποιες αγορες που εκανα απο το site του Сherrybox και απο της βολτες για καφε,που συνδιαζονται παντα με βολτες στα μαγαζια.
Απο το συγκεκριμενο σαιτ ψωνιζω εδω και πολυ καιρο,εχει την εδρα του στην Θεσσαλονικη και εχει μια μεγαλη γκαμα προιοντων.Στην αρχη αγοραζα τα συνδρομητικα κουτια και ειμαι πολυ ευχαριστημενη καθε φορα απο τα περισσοτερα προιοντα που εχουν μεσα.Το επομενο βημα φυσικα ειναι η επισκεψη στο e-shop,γιατι τα προιοντα καποτε τελειωνουν και αμα ειμαι ευχαριστημενη φυσικα θα το αγορασω.Eνα αλλο θετικο ειναι οτι με καθε αγορα συγκεντρωνεις ποντους και εχεις μια καλη εκπτωση στης επομενες αγορες σου.
Τα προιοντα που ψωνισα ειναι τα εξης:
Επειδη φοραω φακους επαφης και καποιες φορες παραπανω απο 8 ωρες λογω δουλειας,τα ματια μου κουραζονται,δακρυζουν και δεν μπορω να βγω εξω χωρις γυαλια ηλιου της ηλιολουστες μερες.Χρειαζονται ενυδατωση και οι συγκεκριμενες σταγονες της εταιριας Beauty Kiten με βοηθανε πολυ.Της βαζω καθε βραδυ πριν πεσω για υπνο και βοηθανε πολυ να αποβληθει το μακιγιαζ που εμεινε στα ματια.
Eπομενα προιοντα ειναι  της εταιριας Natura siderica.Οι γνωστες ζωντανες βιταμινες που της χρημοποιουμε στο σωμα,προσωπο και μαλλια kai to Βody Scrub της σειρας Body Dessert Ηoney and almont.Ειναι η πρωτη φορα που τα εχω παρει δεν τα εχω δοκιμασει ακομα,θα σας πω σε καποιο αλλο ποστ της εντυπωσεις μου.
Αγαπω πολυ της πουδρες λαμψεις και μου αρεσει να της εφαρμοζω στο προσωπο μου σε καθε μακιγιαζ.Την συκεκριμενη παλετα την αγαπησα και μονο που την ειδα,ειναι της εταιριας Bellapier και περιεχει πουδρες απο ροζ μεχρι σκουρες καφε.Οσο για αποδοση ειναι τελειες.
Επομενα προιοντα ειναι απο της βολτες μου στα μαγαζια
Αγαπω της κρεμες σωματος και ειδικα αυτες με αρωματα που με ταξιδευουν.Μια απο αυτες ειναι αυτη της εταιριας Tommy G με αγαπημενο αρωμα καρυδας.Αποροφαται  γρηγορα και αφηνει ενυδατωμενη την επιδερμιδα.
Αλλο ενα προιον περιποιησης ειναι η ενυδατικη κρεμα προσωπου της εταιριας Tzimas,ειναι κρεμα διπλης δρασης με συστατικα το κοκκινο σταφυλι,με υαλουρονικο και κολλαγονο,που ενεργοποιουν
την αναδομηση του δερματος.Eιναι ελληνικο προιον και ειναι προσιτο στην τιμη του.
Για το τελος σας εχω το Magic Retouch της Loreal,ειναι ενα consiler για τα μαλλια που κυκλοφορει σε πολλες αποχρωσεις.Εγω προσωπικα εχω βγαλει λευκες τριχες απο πολλη μικρη ηλικια,καθε φορα πρεπει να βαφω τα μαλλια μου για να μην φαινεται το ενοχλητικο θεαμα της λευκης τριχας.Το συκεκριμενο προιον καμουφλαρει της λευκες τριχες.φευγει με το επομενο λουσιμο και ειναι ενα προιον που με σωζει.ετσι δεν θα ταλαιπωρω τα μαλλια μου καθε φορα με της βαφες.
Αυτα ειναι τα πραγματακια μου,ελπιζω να σας αρεσαν οι επιλογες μου.Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.
Γεια σας!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις